Sarbatorile se apropie cu pasi repezi iar tu vrei sa fii o craciunita sexy, din pacate nu ai prea mult timp la dispozitie. Chiar de maine trebuie sa te apuci serios de dieta si de exercitii fizice.

Urmatoarea dieta a fost incercata si chiar a dat rezultata, inca din prima saptamna vei pierde un kilogram sau chiar doua. In doua saptamani vei pierdere pana la 3 kilograme sau la 5 kilograme intr-o luna. Mai jos vei gasi programul dietei:

Luni
Mic dejun: o cafea, o felie de paine prajita, 2 rosii si 50 g de orez;
Pranz: supa de legume, 100 g de carne de pui fripta si o portocala;
Cina: salata din doua rosii si doi castraveti cu o lingura cu ulei;

Marti
Mic dejun: ceai, 2 felii de paine prajita, 2 linguri cu miere si 150 g de salata de fructe;
Pranz: supa de rosii si 100 g de salata de morcov cu telina;
Cina: salata din doua rosii si doi castraveti cu o lingura cu ulei;

Miercuri
Mic dejun: un pahar cu lapte, un mar si doua kiwi;
Pranz: un cartof fiert, un morcov si 100 g de peste fript;
Cina: 100 g orez, o rosie si un strugure;

Joi
Mic dejun: o cafea, o felie de paine si 30 g de branza de vaci;
Pranz: 75 g de orez cu 50 g de ciuperci si un fruct;
Cina: 2 cartofi fierti, 30 g de branza si o portocala;

Vineri
Mic dejun: o cana cu compot sau lapte, un ardei gras, 50 g de branza de vaci si un mar;
Pranz: salata de varza cruda, o felie de paine prajita, 100 g de carne de vita si un strugure;
Cina: 2 felii de paine, 200 g de ciuperci, 100 g de telina fiarta si suc de portocale;

Simbata
Mic dejun: o cafea, o rosie, un castravete si o felie de paine prajita;
Pranz: 2 cartofi, 2 morcovi, 50 g de cascaval si un kiwi;
Cina: 100 g de fasole verde, o rosie si 150 g de salata de fructe;

Duminica
Mic dejun: 200 ml lapte, 5 biscuiti si un mar;
Pranz: supa de rosii, doi cartofi fierti, doi morcovi si un pahar cu suc de fructe;
Cina: o rosie, un castravete, o felie de paine si un kiwi;

In plus in fiecare zi trebuie sa bei 2 litri de lichide, apa sau ceai neindulcit.  Si daca vei face minim 15 minute de exercitii fizice pe zi vei reusi sa dai jos poate chiar mai mult de 3 kilograme in aceste 2 saptamani. Daca nu-ti place sa faci exercitii fizice atunci cauta sa mergi mai mult pe jos, opteaza pentru scari si nu pentru lift.

Aceasta dieta va duce repede la pierderea kilogramelor insa exista riscul ca dupa ce vei reveni la vechiul tau stil de viata kilogramele nedorite sa reapara, este o dieta recomandata numai in cazul in care-ti doresti sa scapi repede de cateva kilograme nedorite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here