Exista anumite alimente care ard mai multe calorii decat cotinutul caloric al produsului alimentar în sine. Aceste alimente sunt alimentele vegetale naturale. Daca mananci aceste alimente şi faci cateva exercitii, metabolismul va arde mai multe calorii (grăsimi), la un ritm mai rapid timp de câteva ore, chiar şi după exerciţiu.

Lista completa de astfel de alimente este:

1. Fructe bogate in vitamina C – Citrice: lămâi, portocale, grapefruit, papaya, mandarine, sunt bogate în vitamina C şi fibre şi au proprietăţi de ardere a grasimilor astfel încât acestea ar putea fi numit ca arzătoare de grăsimi.

2. Mere: Pectina din măr absoarbe grăsimea şi încurajează, de asemenea, absorbţia de apă din alimente care ajută la eliberarea depozitelor de grasime din organism. Antioxidantii din mere poate ajuta la prevenirea sindromului metabolic.

3. Nuci: Fructe cu coajă lemnoasă dau senzatia de satietate, de asemenea, în acelaşi timp crescând capacitatea organismului de a arde de grăsime, spune autorul Jordi Salas-Salvado de la Universitatea din Rovira i Virgili în Reus, Spania.

4. Usturoi: Usturoiul contine allicin antibacterian, compus de sulf, care ajută la reducerea colesterolului şi a grăsimilor nesănătoase, ceea ce il face un sistem eficient de ardere a grasimilor alimentare.

5. Ceai verde: Studiile arata ca ceaiul verde accelereaza metabolismul, asa ca bea mai multe cesti pe zi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here