Controlul portiilor poate fi una dintre cele mai dificile aspecte de a menține un regim alimentar sănătos. Girl-With-FoodPentru a ajuta la reducerea supra-indulgenței, aici sunt cateva produse alimentare-nutritive și dimensiunea lor pe porție corectă. 

1. Ouă

Cu doar 70-80 de calorii pe  bucată cu siguranță merită să fie menționate în lista de alimente sub 100 de calorii. Și, doamnelor, eu nu vorbesc despre acele ouă mici, care nu pot face mai mult decât a stârni stomacul! Un frumos, mare ou, gustos este ceea ce am în minte! Se fierbe pentru a menține aportul de calorii sub 100 și bucurați-vă!

2. Cartofi dulci

Cartofii dulci sunt o gustare grozava și dacă sunteți unul dintre acei oameni norocoși care știu cum să aleaga cele mai bune alimente, atunci ai lovit potul cel mare! De ce? Pentru ca un mic cartof dulce copt are doar 55 de calorii.

3. Soia

Știu … știu – acele boabe de soia prăjite crocante sunt complet yummy, uneori chiar și așa yummy chiar nu se poate spune nu! Ei bine, vestea bună este că nu trebuie să renunți la ele pentru că, atunci când sunt dozate corect, boabele de soia fac parte din produsele alimentare sub 100 de calorii! Trei linguri de boabe de soia prăjite nesărate au doar 80 de calorii si daca le mananci suficient de lent pentru a te bucura de ele, chiar și această porțiune moderata se poate dovedi a fi destul de satisfacatoare.

4. Pepene verde

Pepenele verde va tine sub tensiune și hidratat așa că nu ezitați să ajungeti la el în această vară și nu vă faceți griji, deoarece această conține doar 90 de calorii!

5. Afine

Dietele sarace pot într-adevăr fi riscante pentru sănătatea ta, deci, in loc de a-ti nega anumite alimente, ia o gustare sanatoasa, racoritoare. Afinele, de exemplu, conțin numai 85 de calorii per portie (cupă) și sunt foarte bogate in antioxidanti, vitamine, minerale de care organismul  are nevoie cu adevărat. Puteți mânca afine proaspete pentru o gustare de după-amiază pentru  re-energizare sau amesteca-le cu iaurt și cereale pentru un mic dejun sanatos.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here