Intr-un studiu aparut in Jurnalul Academiei Americane de Dermatologie s-a constatat ca exista anumite alimente care protejeaza tenul de factorii externi. Iata care sunt alimentele care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia noastra:

Frumusetea nu depinde numai de produsele cosmestice folosite, ci si de alimentele pe care le consumam. Fructele si legumele reprezinta sursa naturala bogata de elemente nutritive pentru mentinerea frumusetii si tineretii pielii.

Somonul – carnea acestuia este o sursa foarte importanta de seleniu, un element care lipseste din necesarul de minerale si vitamine al multor persoane.

Ceaiul verde – Potrivit unui studiu realizat de Universitatea Geneva in Elvetia, se pare ca ceaiul verde ajuta organismul sa arda calorii. De asemenea reduce eliberearea de carbohidrati in corp, prevenind cresterea accentuata a nivelului de zahar din sange.

Alimente care contin Vitamina A –  morcovii, cartofii, rosiile, spanacul, ceapa, ardeiul gras, mazarea, usturoiul, sfecla, dovleacul, piersicile, caisele, ananasul, mango, papaya, pepenele roşu, coacazele, carnea, ficatul si laptele.

Alimente care contin Vitamina B – Cele mai bune surse naturale de biotina sunt reprezentate de soia, ficat, salată verde, roşii, morcovi, ceapa, castraveti, banane, capsuni, orez, cereale, oua, lapte de vaca  si lapte de capra.

Alimente care contin Vitamina c – citrice, kiwi, varză, ardei gras, broccolli, salată, morcovi şi pătrunjel tenul tău va deveni strălucitor.

Alimente care contin Vitamina E – Vitamina E se regaseste in uleiuri vegetale, seminte, nuci, alune, migdale, cereale si legume verzi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here