Specialiştii avertizează femeile care au apelat la fertilizarea in vitro că vinul alb le poate reduce şansele de a rămăne însărcinate. Aceiaşi specialişti le atrag atenţia şi bărbaţilor că berea le reduce consistent şansele de a deveni taţi.
Un studiu recent efectuat pe mai multe cupluri c
u vârsta în jurul a 30 de ani a demonstrat că şi cele mai mici cantităţi de alcool măresc atât riscul de pierdere a sarcinii, cât şi cel ca embrionul să nu se plaseze cel mai bine în uter. Mai pe româneşte, unui cuplu care consumă o singură sticlă de vin pe săptămână îi scad şansele de a deveni părinţi cu 26%.
Cea mai nocivă băutură pentru femei s-a dovedit vinul alb, iar berea este cea care are cel mai mare efect negativ asupra spermei.
Studiul a fost făcut la Universitatea de Medicină din Boston pe un număr de 2500 de cupluri.





























