Micul dejun este masa cea mai importanta. Este manacarea care iti ofera momentul tau al activitatilor zilei respective. Astfel, calitatea micului dejun iti va da automat un stil de viata de calitate. Nu este doar important pentru dezvoltarea fizica, dar smicul-dejun-masa-cea-mai-importantai o necesitate pentru cea mentala. Persoanele care mananca la micul dejun au performante mai bune.

Un mic dejun bogat are acum mai multa importanta in viata moderna. In societatea de astazi tendinta este sa sarim peste micul dejun si sa optam pentru mancarea tip fast-food. Aceste subtitute nu ofera necesarul nutritiv pentru organism si de asemenea fac rau sanatatii.

Iata un sumar al elementelor esentiale ale unui mic dejun sanatos:

* include cereale integrale. Taratele sunt o sursa excelenta de fibre. Sunt sarace in calorii si grasimi.

* adauga continut proteic. Alimentele proteice sunt esentiale pentru dezvoltarea trupului. Un mic dejun bogat in proteine este suficient pentru foama de dimineata si te ajuta sa controlezi foama care ar aparea in timpul orelor de munca, fara probleme. Alimentele bogate in proteine sunt laptele, ouale, alunele, soia etc. O combinatie excelenta de alimente proteice o reprezinta nucile cu lapte. Daca manaci ou in mod obisnuit atunci mananca unul pe zi. Este o sursa buna de luteina care este esentiala pentru sanatatea ochilor.

* Serveste fructe si legume. Acestea sunt componente inevitabile ale oricarui meniu sanatos. Corpul nostru necesita fructe si legume proaspete in fiecare zi pentru a ne proteja de boli.

* Evita zaharul la micul dejun. O massa bogata in zaharuri va scadea capacitatea mentala. Studiile au aratat ca femeile care mananca mai putin zahar au o capacitate de ardere a grasimilor mai mare.

* Evita carnea procesata. Aceste mancaruri bogate in grasimi saturate sunt daunatoare inimii. Unele contin saruri nitrate care sunt responsabile de multe boli precum cele de pancreas sau cancer de colon.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here