beneficii struguri

Strugurii conțin potasiu , care ajută la scăderea tensiunii arteriale care previne atacul de cord sau accidentul vascular cerebral . Aceștia conțin o cantitate mare de resveratrol, care îi face mult mai benefici. Vinul obținut din struguri s-a dovedit benefic în prevenirea bolilor coronariene și a bolilor legate de grăsimi. Deci, Resveratrol se dovedește benefică pentru îmbunătățirea stării de sănătate .

Strugurii conțin o cantitate mare de antioxidanți , antociani și proanthocyanidin, un aliment perfect pentru a lupta impotriva radicalilor liberi și prevenirea cancerului , inflamații și boli degenerative. Deci, consumul de struguri, stafide sau consumul de vin roșu oferă beneficii egale pentru sănătate .

Strugurii nu sunt doar delicioși, dar, de asemenea, sunt cunoscuți pentru îngrijirea pielii și pierderea în greutate. Multi adulți necesită aproximativ 1.200 până la 1.600 de calorii pe zi pentru pierderea în greutate în condiții de siguranță și eficient, în conformitate cu National Heart, Lung, și Blood Institute. Strugurii conțin aproximativ 104 de calorii pe cană, conform bazei de date USDA National Nutrient. Deși strugurii nu sunt alimente bogate în calorii, ei sunt mai mult decât alte fructe dense în energie – cum ar fi pepenii și fructele de padure. De exemplu, USDA raportează că 1 ceașcă de căpșuni intregi conțin 46 de calorii, iar o ceașcă de cuburi de pepene galben asigură aproximativ 54 de calorii.

Cantitatea de struguri care ar trebui inclusă în planul de masă de slabire depinde de numărul de calorii pe care le mâncăm, dar variază de 1-1.5 cești pe zi. O porție de fructe proaspete – inclusiv struguri – este echivalentă cu 1 ceașcă. Liniile directoare dietetice sugerează consumul de 1 ceașcă de fructe zi de zi, atunci când în urma 1000 – la diete 1.200 de calorii, și 1,5 cani de fructe pe zi, atunci când se utilizează 1400 – la 1.600 de calorii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here