dieta cu fibre

Dieta cu fibre este un plan alimentar echilibrat si hranitor, recomandat ca alternativa la regimurile de slabit restrictive, care infometeaza si priveaza organismul de nutrienti esentiali pentru sanatate.

O categorie de carbohidrati care provin din alimentele de origine vegetala (cum ar fi: fructele, legumele sau cerealele integrale) ne ajuta sa dobandim cu usurinta silueta mult dorita. Daca va intrebati cum se numeste aceasta categorie “minune” de carbohidrati complecsi, raspunsul mult asteptat este: fibrele alimentare (sau furajele grosiere).

Exemple de alimente bogate in fibre

Continutul in fibre la 100 grame produs alimentar:
– prune uscate – 16 g
– caise uscate – 13,7 g
– cereale complete – 29 g
– migdale – 15 g
– gutui – 6,4 g
– mazare – 6 g
– fasole alba fiarta – 8 g
– fasole verde – 3 g
– mere – 2 g
– pere – 2,3 g
– paine completa – 7 g
– paine alba – 3,5 g
– morcovi – 2,6 g
– nuci – 5,9 g

Meniu zilnic

Mic dejun: o ceasca de musli fara zahar, cu un pic de lapte usor degresat.

Pranz: o salata de pui sau de ton, doua prune (sau un mar) si un iaurt dietetic.

Gustare: o ceasca de musli fara zahar cu un pic de lapte degresat.

Cina: o portie de piept de pui la, 100 g branza de vaci si un fruct.

Carnea de pui sau de peste facuta la gratar poate fi inlocuita cu cea preparata la cuptor cu un pic de ulei de masline.

Durata: 7 zile

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here