beneficii carne de miel

Carnea de oaie de un an sau mai mica este numita miel. Aceasta carne rosie este foarte populara peste tot în lume, cu excepția Statelor Unite ale Americii. Aceasta carne este intalnita în multe bucătării ale lumii cum ar fi Turcia, Grecia, Australia, Noua Zeelandă și de cele mai multe țări din Orientul Mijlociu. Mielul este, de fapt, foarte frecvent în dieta mediteraneană și de multe ori, sănătatea lor bună este atribuită cu consumul de miel regulat.

Mielul este bogat în diverse substante nutritive , inclusiv proteine ​​, fier , vitamina B12 , zinc, seleniu , niacina si sarac in grasimi saturate , ceea ce il face destul de benefic pentru sănătate . Cu acest articol , vă vom ajuta să explorati beneficiile carnii de miel .

  • Carnea de miel este o excelentă sursă de proteine de înaltă calitate .
  • Carnea de miel este o sursă ideală de fier . O porțiune medie poate oferi 20 la sută din aportul zilnic recomandat pentru bărbati și de 12 la sută pentru femei .
  • Fierul găsit în carnea de miel și alte tipuri de carne roșie este într-o formă care este usor absorbit de către organism . Includerea de fier în dietă este vitală în formarea de celule roșii din sânge .
  • Carnea de miel asigură 45 la sută din necesarul zilnic de zinc , esențiale pentru creștere, vindecare și un sistem imunitar sanatos.
  • La fel ca fierul, zincul găsit în carnea de miel este mult mai usor de absorbit de catre organism decat zincul găsite în alte surse .
  • Carnea de miel este o mare sursă de vitamine B , esentiale pentru reactiile metabolice din organism . Aceasta le poate oferi mai mult de 100 la sută din necesarul zilnic de vitamina B12 si este o sursa buna de tiamina .
  • Carnea de miel conține , de asemenea, oligoelemente , cum ar fi cupru , mangan și seleniu .
  • Ca urmare a evoluțiilor de reproducere , practicile de hranire , metode de măcelărie și tunderea , grasimea din carne de miel au fost reduse foarte mult în ultimii 20 de ani.
  • Jumatate din grasimea din carnea de miel este nesaturata, ceea ce o face foarte buna pentru tine . Cele mai multe grăsimi nesaturate sunt, de obicei găsite în ” dieta de tip mediteranean „.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here